Wij zijn een van de grotere notaris kantoren, gevestigd in Utrecht. Met een uitgebreide adviespraktijk voor particulieren en ondernemers. Ons cliëntenbestand varieert van particulieren en MKB tot grote nationaal en internationaal opererende ondernemingen.
Onze mensen
Wij zijn een jong en dynamisch team, de leeftijd loopt uiteen van 20 jaar tot 65 jaar. Meer info over ons team kan je vinden op de pagina onze mensen. Wist je dat er bij ons ruim 45 mensen werken en dat vrouwen bij ons in de meerderheid zijn?
Onze overtuiging
Meebewegen met vernieuwingen vergroot onze waarde als notaris. Wij lopen voorop en omarmen innovaties, zodat we onze cliënten nog beter van dienst kunnen zijn.
Onze partners
Samenwerkingen door de jaren heen
Onze Academy
De wetgeving staat niet stil
Utrechtse Ondernemers Academie
Deelname Utrechtse Ondernemers Academie
Om beter te leren ondernemen, biedt de UOA ondernemers uit de regio Utrecht workshops aan om nog succesvoller te kunnen ondernemen. Notaris Erik Kerpen en kandidaat – notaris Marloes van Klink zijn docenten bij de UOA en geven regelmatig workshops.
Masterclass Utrecht
Deelname Masterclass
Ons kantoor is deelnemer van de Masterclass Notariaat, onderdeel van de Universiteit Utrecht. De masterclass biedt notariële studenten een uitgelezen kans om op bijzondere wijze kennis te maken met ons vak. Naast stageplaatsen verzorgen wij ook colleges voor het onderwijsprogramma.
Workshops
Workshops personen- en familierecht
Ons team familierecht geeft regelmatig workshops op het gebied van erven en schenken. Heb je interesse in een workshop? Neem contact op met notaris Elles van der Pluijm.
Heb je interesse om een workshop bij te wonen?
Vul het formulier in, dan nemen wij contact met je op!
Contact
Online of op kantoor bij de notaris, je bent van harte welkom
Contactgegevens
Adres en contact
Jutfaseweg 1
3522 HA UTRECHT
+31 (0)30 233 66 99
Postadres
Postbus 14005
3508 SB Utrecht
notarissen@herschut.nl
Parkeren en receptie
Achter ons kantoor hebben we eigen parkeergelegenheid.
Onze receptie is geopend van maandag tot en met vrijdag vanaf 08.30 – 17.30 uur.
Mindervalide bezoekers
Graag ontvangen wij mindervalide bezoekers via onze zij-ingang, waar je kunt aanbellen. De bewegwijzering hiervoor is op onze parkeerplaats aangegeven.
Voor en na kantoortijden
Uiteraard zijn we buiten deze tijden ook bereikbaar.
Wil je gericht met een (kandidaat-) notaris of behandelaar in contact komen, klik dan hier voor de specifieke contactgegevens.
Heb je in het weekend vragen, bel dan +31 (0) 30 233 6699.
Pers
Onze contactpersonen voor de pers zijn Jean-Paul Bolhaar en Justine Tielemans.
Stuur ons jouw vraag
Nuttige gegevens
Bankrekeningnummers kwaliteitsrekeningen
ABN Amro
NL34ABNA0610427059
BIC-code: ABNANL2A
Rabobank Utrecht en Omstreken
NL83RABO0384227007
BIC-code: RABONL2U
Ten name van Hermans & Schuttevaer Notarissen N.V. onder vermelding van het dossiernummer
BTW-nummer
NL8154.26.756.B01
Kantoorkosten
Wij brengen kantoorkosten in rekening van 6% van het honorarium. Kantoorkosten zijn een vaste procentuele opslag betreffende de kosten van kantoorfaciliteiten.
Met ingang van 1 augustus 2018 zijn wij verlicht per notariële akte een afdracht te doen aan het kwaliteitsfonds van de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie. Het betreft een bedrag van
€ 8,22 excl BTW per akte, welk bedrag wij genoodzaakt zijn aan cliënt door te belasten.
Algemene Voorwaarden
Graag verwijzen wij je naar de algemene voorwaarden van Hermans & Schuttevaer Notarissen N.V.
Privacyverklaring
In onze privacyverklaring geven wij informatie over hoe ons kantoor omgaat met persoonsgegevens die in
het kader van de werkzaamheden en dienstverlening worden verwerkt. De privacyverklaring kun je hier lezen.